8 weken voor vertrek

1 augustus 2016

Ik zocht net even op hoelang het nog duurt voor we vertrekken, nog 8 weken.

Ongelofelijk hoe snel de tijd gaat!

En wat een zin hebben we in onze prachtige reis!

Maar eerst hebben we nog een aantal voorbereidingsweken voor de boeg, een afscheidsfeestje staat inmiddels gepland.

Samen met Hugo hebben we een aftel kalender gemaakt.

.Aftel kalender

Het is wel een beetje lastig te begrijpen, want eerst gaan we op vakantie naar Tante Josee in Portugal en Opa en Oma in Spanje en daarna gaan we op reis

Onze reisplanning:

23/9 Van der valk Schiphol

24/9 Via Manchester naar Los Angeles

28/9 Camper ophalen

19/10 San Francisco en de Ocean road

27/10 San Francisco - Tokyo

En de rest wordt nog gepland… Maar op de planning in ieder geval nog

Australie, Tasmanie, Nieuw-Zeeland en Zuid-Oost Azie.

Ondertussen leg ik een reisapotheek aan en probeer een paklijst voor de kinderen te maken. (mocht iemand nog geschikte kleine speeltjes weten voor op reis, we horen het graag) En overdenkt Arnout het elektronica gedeelte:-).

Draagzak uit testen met CarlijnUv monster Hugo

Voor Halo onze hond zoeken we nog een geschikt adresje, er staan veel lijntjes uit. Maar mocht iemand nog een goed adres weten; dan horen we dat ook graag!

Halo

1. Ellen:
    1 augustus 2016
    Dat gaat zeker snel!! Maar wat een prachtig vooruitzicht. Wel lekker om met de voorbereidingen bezig te zijn. Leven jullie er mooi naar toe.
  2. Marjolein:
    Wow marijke super leuk!
    Ik ga je zeker volgen..benieuwd maar jullie avontuur
  3. Anita:
    1 augustus 2016
    Een hele fijne mooie reis gewenst!!
  4. Monique dittrich:
    6 augustus 2016
    Echt zo mooi en bijzonder dat jullie dit samen doen. Een hele mooie tijd samen toe gewenst. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen.
  5. Marianne Bulk:
    14 september 2016
    Goede reis en heel veel plezier. Ik ben benieuwd naar jullie avonturen.
  6. Ilse van der Vegte:
    19 september 2016
    Heel veel plezier met deze droom die jullie waar gaan maken! Geniet van al het moois en elkaar en ik zal jullie via deze weg zeker gaan volgen.

Groetjes Ilse