Nog 1 nachtje thuis

22 september 2016

Nog 1 nachtje thuis slapen en dan vertrekken we!

We hebben nog gezellige dagen gehad met familie en vrienden.

Dagje uit met familie

Dagje uit met de familie

Dit weekend hebben we afscheid genomen van onze lieve vrienden en morgen wacht onze familie. Gelukkig gaan we er eerst nog een gezellige dag van maken in een grote speeltuin.Hugo heeft vandaag getrakteerd op de crèche. Lief vriendinnetje!

Juffen traktatie

Knapzak traktatie

Arnout heeft de auto ingeleverd en ik heb een schoonmaak gehouden waar elke hoogzwangere, door nesteldrang bevangen vrouw u tegen zegt!

Buurvrouw Natanja bracht me op een idee, we eten in plaats van gezond (kan de hele reis nog) toch nog maar even een heerlijk patatje speciaal van de lokale snackbar; kan niets tegen op;-)!

We zijn er klaar voor.

De volgende blog gaat zijn uit een zonnig L.A.

1. Karin Robben:
    22 september 2016
    Heel veel plezier gewenst met jullie avontuur!
    Maak er iets van! Groetjes Karin
  2. Regina:
    22 september 2016
    Lieve Marijke, beste Arnout en jullie mooie kindjes: geniet!!! Ik blijf volgen. Lieve groeten Regina
  3. Anita:
    22 september 2016
    Een hele fijne goede reis gewenst!!
  4. Ilona:
    22 september 2016
    Oooo ik wens jullie een geweldige reis. Dat jullie geniet van alles en elkaar.
    Liefs ilona niels en de kids
  5. Audrey van Kleef:
    22 september 2016
    Klaar voor een groot avontuur! Een hele goede reis en maak er iets onvergetelijks van! Liefs Audrey
  6. Heidi:
    Lieve mensen,

Geniet van deze onvergetelijke reis ik ga jullie zeker volgen.

liefs Heidi
  7. Ellen:
    23 september 2016
    En dan is het zover!! Een hele goede reis. En zo trechters zich het reisgezelschap tot jullie vieren en gaat het avontuur beginnen. Tot jullie volgende blog! Geniet ervan en een goede reis gewenst.
  8. Yvonne:
    23 september 2016
    Lieve Hugo, Carlijn & natuurlijk Papa en mama!

Heel veel plezier en een goede reis, we gaan jullie zeker volgen en zijn erg nieuwsgierig en benieuwd naar jullie avontuur.

Groetjes Yvonne (van de crèche)
  9. Arend & Annemieke:
    Beste Arnout, Marijke , Hugo en Carlijn,

Wij wensen jullie een hele mooie en goede reis.
    Heel spannend allemaal, maar ga er lekker van genieten hoor.
    Ook wij gaan jullie zeker volgen.

Hartelijke groeten van,
    Arend & Annemieke.
  10. Ilsa Blok:
    24 september 2016
    Heel veel plezier en genieten van dit grote avontuur!!